Wednesday, November 3, 2010

Õpileping

Teema
  • Siiani olen tunnetanud, et olen õpikeskkondade osas küllaltki traditsiooniline, tahaksin, et minu kasutuses olevad keskkonnad oleksid väga täpselt struktureerutud ning sisaldaksid ainult õppetööga seonuvat. Esimesed kursuse nädalad tekitasid avatud õpikekkondade osas eriti hirmu, sest (tegelikkuses kohati siiamaani) ei ole mul õnnestunud aru saada süsteemi toimimisest. Mulle tundub, et avatud keskkonnad on tavakasutaja jaoks veel pisut liiga keerulised kindlasti vajaksid need arendamist, et tagada kasutaja mugavus.. Samas mida rohkem ma seda kasutan, seda rohkem avastan uusi võimalusi ning pika kasutamise peale hakkad juba süsteemi loogikast aru saama.
Eesmärgid:
  • Õppida tudma uusi ning (minu jaoks) ebatraditsioonilisi keskkondi. Siiani olen kasutanud Moodlet, IVA ja Blackboardi ning vaatamata õpikeskkondade disaini erinevusele on süsteemi loogika arusaadav ning kiiresti õpitav. Kui olen saanud piisavad teadmised avatud ja personaalsetest õpikeskkondade julgen neid edaspidiselt soovitada teistelegi kolleegidele.
Strateegiad
  • Aktiivne osalemine õppetöö kontakttundides ning õppeseminarides
  • Koduste ülesannete sooritamine
  • Õppematerjalide iseseisev läbitöötamine
  • Võimaluste ning vahendite iseseisev katsetamine, parimate lahenduste kasutamine igapäevatöös, soovitused oma kolleegidele.
Vahendid/ressursid:
  • Arvuti - infotalletus, infootsing
  • Internetiressurssid - kursusekaaslaste blogid, soovituslikud viited, infootsing
  • Verbaalne suhtlemine õppejõudude ning kursusekaaslastega.
Hindamine
  • Hindan, et olen kursuse edukalt lõpetanud, kui olen saanud ülevaate vähemalt kahest erinevast õpikeskkonnast
  • Suudan teha soovitusi õpikeskkondade osas ning oskad välja tuua erinevat tüüpi õpikeskkondade tugevusi, nõrkusi, võimalusi ja ohtusi.

No comments:

Post a Comment